FANtv-nl-logo-mobile

Honda Assistance voor motorfietsen

Vanaf 1 maart 2006 worden alle Honda motorfietsen automatisch en zonder enige kosten, geleverd met Honda Assistance.


Doel van deze dienstverlening is om de Honda motorrijder bij pech in binnen- of buitenland, zo snel en efficiënt mogelijk weer op weg te helpen.



De Honda motorrijder kan 24 uur per dag, 365 dagen per jaar en 2 jaar lang een beroep doen op Honda Assistance, een hulpverlening waarbij Honda Nederland de samenwerking is aangegaan met de ANWB en die zowel oplossingen biedt voor pech onderweg als thuis voor de deur.
 
Mocht er wat onderweg gebeuren, dan is het altijd een prettig idee dat je slechts één nummer hoeft te bellen waarna de nodige hulp wordt geboden. Denk bijvoorbeeld aan hulp langs de weg waarbij reparatie ter plaatse wordt gedaan of de motorfiets naar de dichtstbijzijnde Honda motorfietsdealer wordt gebracht.



Mocht reparatie niet mogelijk zijn binnen 24 uur, dan wordt de Honda motor naar de eigen Honda-dealer gebracht. Er is een regeling getroffen dat de Honda rijder een gelijkwaardige vervangende Honda motorfiets krijgt.
 
Alle Honda rijders die vanaf 1 maart 2006 een nieuwe motor hebben aangeschaft, worden duidelijk geïnformeerd met een informatiefolder ter grootte van het rijbewijs, zodat deze gemakkelijk mee te nemen en overal waar nodig beschikbaar is.

Vergelijkbare artikelen